mandag 5. januar 2015

Riise-bryllup. Bruden forteller!


Bilde fra: Glennewedding. Fotograf: Haslien fotografene -www.haslien.no
 


Hei lesere <3

Håper dere har hatt en glitrende jule- og nyttårsfeiring. Vi gleder oss til å dele alt spennende vi har på gang for 2015! Men først ønsker vi å dele to blogginnlegg som vår vakre brud Louise Angelica Riise har skrevet. Hun giftet seg med fotballspilleren John Arne Riise 31. mai 2014 hvor vi var bryllupsplanleggerne deres.

Her er teksten hun skrev om bryllupet og om oss i Glennewedding. Det var vanskelig å holde tårene tilbake etter så varme ord:

«Jeg skal prøve å gjenfortelle bryllupet mitt. Jeg har lenge tenkt at dette er noe jeg absolutt må blogge om- men ikke visst hvor jeg skal begynne. Eller hvor mye jeg skal dele. Det var så mye å fordøye, så mye å fortelle. Sekundene, minuttene og timene fløy avgårde. Jeg husker jeg tenkte så mange ganger «vær så snill, la tiden gå litt saktere» Jeg svevde på en sky. Alt ble servert på sølvfat og jeg levde som en prinsesse for en dag.

Først og fremst må jeg bare skryte hemningstløst av Glenne Wedding. Jeg ble introdusert for dem av The Thief. Jeg var litt skeptisk- ikke til jentene men om jeg i det hele tatt ville ha hjelp. Jeg visste jo hvordan jeg ville ha det? Trodde jeg. Etter mitt første møte med søstrene Silje og Gry forsto jeg fort at dette var alvor og jeg hadde ikke peiling på hvor mye jobb og arbeid som lå bak. Jeg hadde jo selv kun vært i et par bryllup tidligere.

Vi hadde utallige møter, telefonsamtaler og emailer frem og tilbake. Disse jentene var proffe, og visste alt. Ned til innerste detalj. De hjalp meg der jeg satt fast, veiledet meg igjennom vanskelige valg og introduserte meg for en ny verden innen detaljer. Jeg har aldri, med hånden på hjertet opplevd to så flotte jenter, så dedikert til jobben sin. De styrte hele bryllupsdagen, og ingenting gikk galt. Absolutt ingenting».

Ønsker du bryllupsplanleggere for eksklusive bryllup ta kontakt med oss på +47 95 88 29 96 eller send en melding HER. Glennewedding gjør bryllup i Norge og utlandet.


Her er linken til det første blogginnlegget om forberedelsene: 
http://www.louiseangelicariise.com/2015/01/04/vart-bryllup-del-1-forberedelser/
 
Her er linken til blogginnlegget om vielsen: 
http://www.louiseangelicariise.com/2015/01/04/vart-bryllup-del-2-vielsen/



Se også vår link til hele bryllupet i kort versjon:
http://glennewedding.blogspot.no/2014/10/na-kan-glennewedding-endelig-vise.html
 
God mandag!


Bilde fra: Glennewedding. Fotograf: Haslien fotografene -www.haslien.no

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar